Renault Lichid de frana RENAULT DOT4+ Class 6 - 500 ml

Renault Lichid de frana RENAULT DOT4+ Class 6 - 500 ml

38,00 RON
Localizare:
Traseu sugerat:  

Ofertele pentru produsul

 

Renault Lichid de frana RENAULT DOT4+ Class 6 - 500 ml

38,00 RON
+ 30,00 RON costul livrarii
In stoc
spre magazin »
uleideulei.ro
Descrierea produsului
Lichid de frana RENAULT DOT4+ Class 6 Produsul este in conformitete cu standardul Renault 03-50-006 si este recomandat pentru utilizarea optima a vehiculelor grupului Dacia Renault echipate cu ESP; Lichidul de frana are punctul de fierbere umed min. 170 C; Se recomanda a nu se amesteca acest lichid cu alte tipuri de lichid de frana; Lichid de frana Renault DOT 4+ ESP Class 6 500ml 7711575504 piesa originala DaciaRenault. Pentru functionarea in parametrii optimi al autovehiculului Dumneavoastra specialistii nostri recomanda utilizarea pieselor originale Lichid de frana Renault DOT 4+ ESP Class 6 500ml 7711575504. Piesa auto Lichid de frana Renault DOT 4+ ESP Class 6 500ml 7711575504 va fi verificata de noi in programul original Dacia-Renault astfel in cat produsul original cel veti comanda se va potrivi in proportie de 99%. Compresibilitate scazuta Lichidele de frana trebuie sa mentina compresibilitatea la un nivel scazut si sa ramana astfel chiar si atunci cand temperatura sau presiunea variaza. Punct de fierbere constant Apa umiditatea se regasesc in toate sistemele de franare. Umezeala patrunde in diverse moduri. De exemplu, pe cabluri si etriere se poate forma condensul. Pe masura ce etrierele si cablurile se incalzesc si se racesc in repetate randuri, se produce condensul, in urma caruia ramane umezeala apa. Cu timpul, umiditatea e captata in interiorul etrierelor si pe suprafata cilindrilor principali. Punct de inghet scazut Pentru ca sistemul de franare sa functioneze uniform si in siguranta, lichidul de frana trebuie sa-si pastreze o anumita viscozitate la temperaturi variate, inclusiv la frig extrem. Acest lucru e important mai ales in cazul sistemelor dotate cu ABS, controlul tractiunii si controlul stabilitatii. Lubrifierea componentelor mobile Atat cilindrul principal, cat si cilindrii secundari ai sistemelor de franare cu disc sau tamburi contin pistoane care trebuie sa se miste liber. Pentru a reduce frecarea si uzura, se adauga poliglicoli in lichidele de frana pe post de lubrifianti. Compatibilitate cu materialele Lichidele de frana trebuie sa fie compatibile cu materialele sistemului de franare. De aceea, se efectueaza teste de expansiune ale garniturilor la temperaturi de 70 C si 120 C pe esantioane standard de cauciuc SBR si EPDM, precum si pe anumiti elastomeri folositi de producatorii de echipamente originale (OEM).

Galerie

Păreri
Intrebari&Raspunsuri

Prețurile și informațiile de pe paginile noastre sunt furnizate de magazinele partenere și au caracter informativ, unele erori pot apărea. Imaginile produselor au caracter informativ, uneori pot include niște accesorii care nu sunt mereu incluse în pachetul de baza. Informațiile aferente produsului (imagine, descriere, preț) se pot schimba fără notificare prealabilă. Compari.ro nu își asumă responsabilitate pentru eventualele greșeli.